·102 syf.····Okunma: 12 Aralık 2021 19:55 Yaşar Kemal'le yeni tanıştığım bir kitap oldu.
O kadar güzel bir akışı var ki orada olduğunu hissedip strese girmemek elde değil.
Toplumsal baskının, cahiliyetin en büyük düşman olduğunu, incecik bir kitapta vurucu bir şekilde kaleme almış. Şiddetle tavsiye ediyorum.