·302 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Aralık 2021 20:01 İIk defa bir kitabı bitirir bitirmez inceleme yazma ihtiyacı hissettim Peyami Safa'nın kaleminden ne kadar keyif aldığımı her fırsatta dile getiren insanlara sürekli kitaplarını öneren bir insanım ama bu kitabı resmen ruhumda iz bıraktı öyle bir dili var ki kitabın hiç aşk acısı,ihanet acısı çekmemiş insanlara bile o acıyı hissettirebilir;hiç hasta olmamış ,ölümden korkmamış insanlara bile ölüm korkusu yaşatabilir.Sacid ve Müfidin zıtlıkları Pervinin arada kalışları... Okurken her karakteri anlıyor, yaptığını mantıklı buluyor,kızıyor,hak veriyor,suçluyor ve affediyorsunuz. Özellikle Ali karakterinin yaptığı konuşmalar beni çok etkiledi.(Bir kısmını sayfamda alıntı olarak paylaşmıştım)
Yazarın benim okuduğum kitapları arasında bana en sürükleyici gelen kitabı oldu özellikle son 150 sayfayı başından kalkmadan okudum.Kitabı sadece kütüphanede dolaşırken ilgimi çektiği için almıştım iyiki aldım, okudum diyorum.
Bir peyami safa hayranı olarak her kitabı gibi buna da kesinlikle bir şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
İncelememi buraya kadar okuyan herkese teşekkür eder,kitabı okuyacaklara iyi okumalar dilerim.
Selametle...