·272 syf.····Okunma: 13 Aralık 2021 07:31 ilk 80 90 sayfa hiç ara vermeden okursanız bi anda elinizden bırakmayacak kadar çok icine çeken bir kitap. başlarda ki diyalogları biraz kafa karıştırıcı buldum kendi şahsıma ama daha sonrası gayet akıcı ve keyifli.bulunduğumuz çağı, koşulları sorgulatiyor yazarın bunu 1931 yılında nasil yazdığı hayretine düşürüyor. mutsuz olma özgürlüğüm oldugu icin sevinerek bitirdim :)