·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2021 22:27 Çok basit, herkesin anlayabileceği kadar açık yazılmış bir kitap. Gerçekten imkanım olsaydı Türkiye'deki bütün insanların bu kitabı okumasını çok isterdim, özellikle 'ekonomimiz çok iyi, telefonunu çıkar göster' diyen tayfanın :)
Kısacası, kitap çok basitçe ve anlaşılır bir şekilde yazılmış, ben çok beğendim. Ekonomi hakkında çok daha fazla bilgi edinmek istediğim için öncellikle basit bir kitapla başlamak istedim, iyi de yaptığımı düşünüyorum çünkü birçok yeni şey öğrendim. Ekonomi hakkında bilgi edinmek isteyen ve nereden başlayacağını bilmeyenler için çok uygun bir kitap olacaktır.
İyi okumalar!