·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2017 00:00 uzun zamandır Canan Tan okumamanın verdiği açlıkla bir oturuşta biten ve bittiğine üzüldüğüm bir kitap oldu . Türkiye ' de kadın olmanın zorluklarını tekrar tekrar gözler önüne seren çok güzel distopik bir kitap olmuş. Emeğine sağlık .
kitabımız Mimoza isimli genç kadının trafik kazasında bir anne ve kıza çarpıp oldürmesi sonucunda girdiği cezaevinde başlıyor.
her kadının farklı bir hikayesi var hepsi birbirinden acı hepsi birbirinden dokunaklı .
ama içlerinden bitanesi var ki Yeter abla nın hikayesini kimse bilmemektedir
peki neydi bu kadının hikayesi ?