·76 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2021 22:14 Kitabı okudukça yazara hak vermemek işten değil. Gerçekten konuşmak imkansız mı tartışılır ama konuşmak için kişinin önce kendinden bir adım atması gerektiği kesin. Çünkü konuşmaya başlamak zordur, yazar burada konuşanın konuştuğu şeylerin kendiyle içkin olduğu söylüyor o yüzden anlaşılmak zor. Karşındaki sen gibi olamayacağı için de bu her zaman risk. Tam bu noktada yazarın son sözünü paylaşmak isterim; konuşmak imkansız evet, işte tam da bu yüzden konuşmak gerek.