Puan vermedi·163 syf.··Beğendi
· Bir dönem herkesin hikayesinde 'kahve-kitap keyfi' diye paylaştığı kitap. Hatta bir gündüz kuşağında bu kitap hakkında konuşulurken 'Madonna o dönem yaşıyor muydu da kitabı çıkmış?' gibi bir soru da sorulmuştu ne yazık ki. Çok güzel bir roman lakin o dönem niye bu kadar popülerleşti, bunu hâlâ bilmiyorum. Sürekli ertelediğim bir kitaptı, ne iyi ettim daha fazla ertelemeyerek. Sabuncu olan Raif Efendi ile bir sergide hatta tabloda gördüğü Maria Puder'in aşkı. Tek bir sayfasında bile sıkılmadım. '1 sayfa daha okuyayayım öyle kapatırım.' dediğim kitaplardandı.