·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2021 18:38 Mutluluk hepimizin ihtiyaç duyduğu, arzuladığı ve hak ettiği şeylerden biridir ve bu kitapta da mutluluk ve hatta mutsuzluk çok güzel açıklanmış.
Bu tür kitaplar okumayı çok seviyorum ve elimden geldiğince de çevremdekilere önermeye çalışıyorum. O yüzden bu kitabı okumanızı öneririm :)
Kitapta sadece mutluluktan değil birçok duygudan ve bu duyguların da mutluluk ile kesişen noktalarından bahsediliyor. Ben kitabı çok beğendim. Yazarın dili, üslubu çok açık ve sade. Yazarın dili akıcı ve bu sayede de kitabı okumak da çok az zaman alıyor. Kitapta insanlar çok güzel işlenmiş. Neredeyse her çeşit insan anlatılıyor, açıklanıyor.
Keyifli okumalar dilerim!