·438 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2021 19:24 Önceleri ön yargıyla asla okumam dediğim yazarın şimdi kitaplarını elimden düşüremiyorum bu kadar güzel mi yazılır bir kitap?
#nefesnefese ismi gibi heyecanla okuduğum bir kitap oldu biraz uzun sürdü evet ama bazı sebeplerden ötürüydü neyse konusu itibari ile II. Dünya Savaşı'nda Nazilerin elinden yahudi vatandaşlarını kurtarmaya çalışan bir Türkiye'yi okudum. Çok başarılı yazılmış soluk soluğa okunan bir kitaptı. Selva'nin babasına karşı gelip bir Yahudi ile evlenmesi, ülkeyi terk etmeleri ve Paris'ten tekrar ülkelerine dönme girişimleri... sonunu böyle beklemiyordum o biraz hayal kırıklığı oldu ama onun dışında her sayfası harikaydı