·838 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2021 00:00 Bu kitabı nasıl yorumlarım cidden bilmiyorum. Kafam çok karışık. Bazı yerlerde kitabı gerçekten çok sevdim. Ilk defa tarihi aşk ve aynı zamanda azıcık fantastik öğe bulunduran bir kitap okudum. Ama bazı yerleride inanılmaz rahatsız ediciydi. +18 için okunabilecek bir kitap. Içinde fazlasıyla +18 sahneler bulunduruyor. Bence bunlar daha az olmalıydı. Tarihi kurgu olarak düşünürsek benim için yeterliydi. Aşk içermesi de bir tatlılık vermiş kurguya.
Kitabın başlangıcında kurgu sizi direkt olaya çekmeyi başarıyor. Ama böyle bir kurgu bence daha iyi islenebilirdi. Yazarımız sadece aşk ve +18 sahneler ile resmen romanı uzatıp durmuş. Bana kalırsa 150 sayfa kadar eksik olsaydı daha iyi olurdu. Bu kadar yorumdan sonra beğenmedim de diyemem. Kurgu bir şekilde sizi içene çekmeyi başarıyor.