Bu serinin birinci kitabı Sır 'ı okumadan inceleme yazmak istemedim. Gerçi Aurora'nın İncileri kitabında Sır 'dan çok alıntı yapmasına rağmen önce Sır 'ı okumanızı tavsiye ederim. Hüma'nın o devire göre yaşadığı sıradışı ilişkileri her ne kadar cinselliği fazla anlatmış gibi görünsede bence kaderini kendi ellerinde tutmaya çalışan özgür bir ruhu olduğunu kanıtlıyor. İkinci kitapda da aynı heyecanları yaşayacağını sanıyorsunuz ama... Burdan sonrasını sizlere bırakıyorum iyi okumalar.