Oğuz Atay'la alakalı duyduğum bir cümle var ki ben de incelememe o cümleyle başlamak isterdim ancak Oğuz Atay'a hakkını teslim edememiş olmaktan korktum. O da, Oğuz Atay'ın tutunamayanlarına tutunamayan ben diye başlıyor. Okuduğum güzel ve nefis biyografilerden biriydi. Öyle ki Oğuz Atay, Mustafa İnan'ın hayatını ne de güzel kaleme almış dedim. Oğuz Atay'a imrenmedim değil. Belge çokluğu, tanıklar bu biyografi yazımında çok önemlidir ve Oğuz Atay bunu sağlamış görünüyor.
Kitabı okurken İnşaat Mühendisliği bölümünde okuyan kardeşime sürekli Mustafa İnan'ı anlatıp durdum. Mukavemet ve mekanikle alakalı Mustafa İnan ne söylediyse ben de kardeşime onları söyledim. Harika bir şeydi. Benim uzun sürede okumuş olmam sizleri yanıltmasın. Tek solukta okunabilecek bir kitap eğer bu türü seviyorsanız. İyi günler dilerim...