“Erkeğin cahil ve umutsuz olduğu, kadının ekmek için bedenini sattığı, çocuğun kendini ısıtacak bir ailenin, kendini eğitecek bir kitabın yokluğunda acı çektiği her yerde sefiller kitabı kapıyı çalıp şöyle diyor: sizin için geldim sayfalarını çevirin” diyor. İşte hiç bitmesin dediğim kitap bitti. Tam bir başyapıt olan Sefiller tadını hiç unutamayacaksınız. Yıllar sonra tekrar tekrar okunacak bir kitap, bu kitabı bitiren tam anlamıyla anlayan insan asla eskisi gibi olmayacak, okuyun okutturun, sevdiklerinize mutlaka bu kitabı hediye edin. Kitapla kalın :)