·736 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2021 09:12 Kitabın dili çok iyiydi. Mütercimin tercümeyi yaparken Latince olan kısımları bırakması gerçekten okuyucuyu kitaptaki döneme daha fazla yakınlaştırıyor.
Kitap akıcı bir şekilde yazılmış fakat çok fazla betimlemeden sıkılıyorsanız biraz sıkıcı gelebilir.
Aynı zamanda kitapta Ortaçağ döneminde Avrupa'daki düşünce yapısı ve siyasal sistemi görebiliyorsunuz.