·178 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Aralık 2021 20:01 Kitabın kahramanı bir kurt. Onun doğumundan başlayarak hayatı belgesel tadında okura sunulmuş. Beyaz Diş konuşamasa da duyguları güzel aktarılmış. Onunla duygusal bir bağ kurdum okurken. Her canlının hayatı gibi onun hayatı da inişli çıkışlı, iyili kötülüydü. Bir hayvansever olarak katlandığı şeyler beni üzdü. Ama sonunu çok beğendim.