Gerçekten okuyan birisi şunu anlar; bu kitap sadece çocuklar için kaleme alınmamış. Kitabı ilk 10 yaşında okumuştum, tam 8 yıl aradan sonra bilinçli bir şekilde ele alınca bazen yetişkinlerin bile anlayamayacağı bazı şeyler olduğunu farkettim. Gerçekten esrarengiz bir eser.