Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2020 22:01 · Tam bir Sabahattin Ali klasiğidir. Çok iyi bir dille yazılmıştır. Dönemin şartlarını çok iyi yansıtıyor. Yazar, kahramanın içinde bulunduğu durumu çok iyi betimliyor ve sanki olayın içindeymiş hissi veriyor. Gerçekten okumaya değer bir kitaptır. Şimdiden iyi okumalar dostlar.