Bir şans daha... Serinin üçüncü kitabı.
Spioer içerebilir....
Kitabın konusundan dolayı biraz sıkılacağımı tahmin etmiştim açıkçası. Çünkü Maç ve Alison evli zaten ve bir orta yaş krizi yaşıyorlar. Aslında bence Alison bir miktar daha fazla suçlu, kendini ailesine adamış ve sonra çocukları üniversiteye gidince birden bunlardan sıkılıp içinde kalan hayallerinden dolayı kocasını falan suçladı. İsin garip tarafı kitabın sonunda aslında evlenmezden önce bilerek hamile kaliyor aynı sekilde Mac de onu kaçırmamak için hamile kalmasını istemiş vs. Yani aslında tam bir olay yoktu. Evlilik boyunca iletişim eksikliği vardı ve bu bir yerde patlamış. Bana saçma geldi yirmi yıl evli kalmışlar birbirlerine çok aşıklar ama herşeyi tam konusmamislar bunlar birikmiş bir yerde patlamış. İnsan bu kadar asiksa birbirine karşı nasıl bu hale gelir. Belki hayat şartları insanı yıpratır ama bence iliskilerinden dürüst olsalarmis hiç bu sorunlar olmazmış. Ayrıca Alison kendi kimliğini de dusunmeliydi baştan beri. Sonra bu boşluğa düşmezdi. Kitap o yüzden biraz sıktı. Bir de yabancılar garip ilişkilerine ara verdiler bence Alison o şef ile flört etti, bu arada Mac ye başka bir kadınla öpüştü ve bunu daha sonra karisina anlatmadı. Bunlar beni ciftten bir miktar itti. Ama kasaba ortamı güzel ve nedense Mac karakterini sevdim. Aslında iyi bir adamdı. Ama nedense Alison a kızdım bir miktar. Seriye devam edilir....