·424 syf.····Okunma: 27 Aralık 2021 17:59 Kitap nöroroman olarak geçiyor. 3 kitaptan oluşan serinin ilk kitabı. Kitabın ilk başlarında biraz olayları kavramakta karakterleri anlamakta zorluk çektim. Heyecanlı ve gizemli başladığı için okumaya devam ettirdiğinden o kısımları okurken en azından zorlanmadım.
Ama kitaptaki bazı yerler çok gereksiz uzatılmıştı, bence bilimsel konular gereksiz yerlerde uzatarak sıkıştırılmaya çalışılmış. ‘’Bunları biliyor musunuz? ‘’ içerikli hikayeler en sonlara doğru çok sıktı beni. Gerçi ben kitaptaki çoğu hikayeyi ve beyinle ilgili çoğu temel konuyu bildiğim ve daha önce okuduğum kitaplarda gördüğüm için şaşırmadım , ilk defa okuyor olsaydım etkilenebilirdim. Özetle bunlara rağmen benim için güzel derecesindeydi. Bir de çok heyecanlı bir yerde kaldı konusu o yüzden ikinci kitabı da okumayı düşünüyorum ikinci kitapta ne olacak meraktayım