Okuyun!!
Puan vermedi·408 syf.··
2021 11. kitabı
bu kitaba başlarken seveceğimden yüzde yüz emindim,öyle de oldu. kirke ciddi olarak hayranlık duyduğum,gerçek olmasını istediğim bir karakter oldu. okurken birçok yerde ona sarılmak istedim ve yaşadığı şeyleri derinden hissettim. o üzüldüğü zaman ben üzüldüm,sevindiği zaman sevindim. bir karaktere ilk kez bu kadar bağlandım anlam veremediğim bir şekilde. zaten madeline miller’ın beni hayal kırıklığına uğratmayacağını biliyordum. -akhilleus’un şarkısı’nı övmeye başlarsam duramam sanırım.- bu arada bu iki kitap bağlantılı değil ama bence yine de akhilleus’un şarkısı’nı okuduktan sonra buna geçmeniz daha iyi olur çünkü bazı minik spoilerler içeriyor. kitap bir tık yavaş ilerliyor bu yüzden okurken sıkılan oluyor ama ben böyle ağır ilerleyen kitapları nedense hep daha çok sevmişimdir. yazarın yazım stili zaten ayrı bir konu,bayılıyorum. — konusu, güneş titanı helios’un itilip kakılan,küçük görülen büyücü kızı kirke’nin zorluklarla,başarı ve başarısızlıklarıyla dolu olan hayatı ve yaşadıkları. — “…yitip gitmiş o hayal için içimde ne kadar gözyaşı varsa hepsi kurumuştu.” “yüreklerimizde gerçekten ne olduğu bilinseydi kaçımız affedilirdi?” “dünya çirkin bir yer. biz de bu dünyada yaşamak zorundayız.” “hayır,diye düşündüm. ben tedbirli değilim. pervasızdım,düşüncesizdim. bu adam başka bir bıçaktı,bunu hissedebiliyordum. başka bir türdü ama yine de bir bıçaktı. umrumda değildi. ver şu bıçağı bana,diye düşündüm.”
Roman
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,3bin okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.