Ermiş kitabıyla tanıdığım Halil Cibran'ın ikinci kitabını okudum. Tarzını o kadar beğeniyorum ki özün özü sanki hem derin hem yalın bir anlatımı var bu ikisini nasıl güzel harmanlıyor...Zaten çok ince ve bir çırpıda bitireceğiniz güzel kısa hikayelerden oluşuyor. Kitaplığımda bulunduğu için çok memnunum ileride tekrar açıp okunması ve dersler çıkarılması hatta üzerine tartışılması gereken eserler.