·418 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2021 21:22 Yazarın her kitabını bitirdiğimde okuduğum enguzel kitabiydi, diyorum.Ama daha güzelini okuyorum.Yine mükemmel bir eser akıcılık harika, olayların içine çekişi , anlatmaya gerek yok kısacası okuyun yeter ️