Kitapta aklımda kalan en çarpıcı detay okuma yazma bilmeyenlerin torpil sayesinde girdikleri memuriyetlerdi... Gördüğünüz gibi bazı şeyler günümüzde de değişmiyor. Keşke bu eserleri okuyup ders çıkartan insanlar tarafından yönetilseydik. Çökmekte olan bir Osmanlı ve güzel bir aşk, Türk edebiyatının değerli eserini mutlaka okumanızı tavsiye ederim.