Puan vermedi·264 syf.··Beğendi
· Felsefe öğretmenimin bana kitabı önermesi sonucu kitapçıya gittiğimde kitabı görüp satın aldım. Okuma süreci biraz sancılı sürdü, yarım bırakıp başka kitaba geçtim iki sayfa okuyup bıraktım sonra gene iki sayfa okudum bazen 60 sayfa aralıksız okudum. Genel olarak oturup sindire sindire okumak pek mümkün olmadı. Kitap okuması gerçekten yorucu kitaplardan biri. Anlaması kolay , anlatıyor fakat anlattığı şeyleri düşünmek çok zor. Her gün içinde olduğumuz ama farketmediğimiz alışkanlıkları , o döngüyü , o başı boş varoluşu suratımıza Tokat gibi vuruyor. Beni etkileyen bir kitap ve kesinlikle yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum. Yazı fontu çok yordu gerçekten, çoğu kişi beğenmiş olabilir fakat gerçekten yorucu bir font vardı ( bu yazı tipine font deniyordu sanırım yanlış ise kusura bakmayın). 2021 den 2022 ye geçiş kitabım buydu , bügün 1 Ocak günü bitti. Not aldığım çok yer var. Altını çizmekten her satırı 3-4 defa okudum.Ek olarak müzik hakkındaki yorumları benim için çok değerliydi , teşekkürler.