Benim için çok özel bir seri olan, Dört Kafadarlar Takımı Serisinin ilk kitabı Sis Dalgıçlarını okuduk, EEEE ile. Gerçi Emir yine bir şekilde ceza alabildi. Evet çok sevdiler ama mümkün değil aynı şeyleri hissetmemiz. Bir kez daha anladım bunu. Her şey zıddı ile bilinir hakikaten de. Önce hasretini çekmeliler bir şeylerin. Bunu her zaman savunuyorum.
Yeni yıla elimde kapanan bir telefonla giriş yaptım-yapamadım, yeni(!) telefonum(!) harika çekim yapıyor bunu da denemiş oldum. Yapacak bir şey yok.Buna da şükür. Seher teşekkür ederim tabi. En azından yaşadığım belli oluyor. 2022 senden nasıl umutluyum bilemezsin.(!)