Bir kadının evlendiğinde, kendine ait bir ismi, kimliği yokmuş, hiç olmamış gibi, ismi o kadının kimliğinin önemli bir parçası değilmiş, kadın daha önce hiç kimseymiş gibi kocasının soyadını alması, bundan daha mı az korkunç?
Sayfa 50
İnsan ve Toplum
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.