·456 syf.····Okunma: 03 Ocak 2022 22:03 “ Ev “, bir kitap kapağı için ne kadar ilgi çekici bir kelime ! Ne kadar samimi ve aitlik hissi uyandırıyor. İnsanın eksikliğini hissettiği ne varsa içini dolduruyor. Nermin Yıldırım’ın okuduğum ilk kitabı ve son olmayacak bunu biliyorum.
Kitap; samimi, sıcacık bir yolculuğa çıkarıyor. Okudukça, okumak isteyeceğimiz bir kitap. Kurgu; paralel hikayelerden oluşuyor, geçişler bağlantılı ve sıkmıyor. Psikolojik çıkarımlar başarılı ve finalden hemen önceki o duygu yükü, beni sarmaladı ve oldukça sarstı.
İşte dokunaklı dediğim romanlardan bir tanesi daha.
İçinizi ısıtacak, gelgitler oluşturacak, merak uyandıracak ve şaşırtacak bir kitap okumak isteyenler için iyi bir tercih.