fdc

@ftmdrsn
9/10
·456 syf.··
2022 1. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2022 22:03
“ Ev “, bir kitap kapağı için ne kadar ilgi çekici bir kelime ! Ne kadar samimi ve aitlik hissi uyandırıyor. İnsanın eksikliğini hissettiği ne varsa içini dolduruyor. Nermin Yıldırım’ın okuduğum ilk kitabı ve son olmayacak bunu biliyorum. Kitap; samimi, sıcacık bir yolculuğa çıkarıyor. Okudukça, okumak isteyeceğimiz bir kitap. Kurgu; paralel hikayelerden oluşuyor, geçişler bağlantılı ve sıkmıyor. Psikolojik çıkarımlar başarılı ve finalden hemen önceki o duygu yükü, beni sarmaladı ve oldukça sarstı. İşte dokunaklı dediğim romanlardan bir tanesi daha. İçinizi ısıtacak, gelgitler oluşturacak, merak uyandıracak ve şaşırtacak bir kitap okumak isteyenler için iyi bir tercih.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,9bin okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.