Bir saat kadar kısa bir sürede okudum. Akıcı ve sade bir dil kullanılmış. İncecik 56 sayfalık bir kitap dersiniz ama okuduktan sonra farkını zihninizde hissedersiniz. Yaptığımız her eylemi sorgulatıyor. Virata bizim tasavvuf anlayışımıza yatkın bir yaşayışla yaşamaya gayret ediyor. Stefan Zweig her zaman ki gibi hayran olduğum edebiyatı ile virata'yı harika bir dille anlatıyor. Okumanızı öneririm.