Puan vermedi·109 syf.··Beğendi
· Merhaba.
Ben kitabı beğendim ne yalan söyleyim biraz ön yargılı bir giriş yapmıştım fakat beklentilerimin üstünde bir kitap oldu. Yazarın hayatından kesitlerin olduğu otobiyografi tarzı bir kitap. 2. Dünya savaşı görmüş bir yazar olduğu için empati yapmam be kadar zor olsa elimden geleni yaptım ve gerçekten çok güzel ele alınmıştı, hisslerini çok saf bir şekilde yazmış.Yazarın birkaç kitabını okuduğum zaman tarzını daha iyi kavradım. Bir hocam demişti ki japon edebiyatı bize uzak bir edebiyattır tabi ki haklı kısımları vardır iki farklı kültür sonuçta ancak bu durum kitabı okumanız için bir engel değil bence okumaya değer bir yazar Osamu Dazai.