Cansu

@ccansu
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2022 00:26
Kötülerin Krallığı - Kitap Yorumu ~ Sevgi en büyük sihirdir. Diğer her şey bir yana, bunu aklında tut. Nereye gidersen git, sana daima rehberlik edecektir. ~ Emilia ve ikiz kardeşi Vittoria, fark edilmeden hayatlarını sürdürmek zorunda kalan ve sıradan insanların arasında yaşayan cadılardır. Bir akşam Vittoria, aile restoranlarının servis saatini kaçırınca Emilia onu aramaya çıkar ve dehşet verici bir olayla karşılaşır. İntikam ateşiyle yanıp tutuşan Emilia, karanlık büyülerin peşine düşmeye karar verir. Emilia ikiz kardeşinin başına gelen bu korkunç olaydan sonra kara büyü yapmaya karar verir. Ama olaylar beklediği gibi gitmediği için tahlisizlikten dolayı Yedi cehennem prenslerinden biri olan Öfke ile karşılaşır. Emilia’nın hiç bir çıkış noktası olmadığı ve intikam ateşi ile yandığı için Öfke ile işbirliği yapar. Herkese selam! Kötülerin Krallığı kitap yorumuyla geldim. Benim yazarın ilk tanıştığım kitabı oldu. Yazarın Karındeşen Jack serisini okumadım. Bu zamana kadar yazarın kalemiyle tanışmadığım için pişmanım. Daha önce keşke okusaydım dedim. Kötülerin Krallığı’na gelirsem benim en sevdiğim favori kitaplardan biri oldu. Kitabın fantastik olması, kurgusunun heyecanlı bir şekilde ilerlemesi çok iyiydi. Kitapta çok göze batan sevmediğim hiç bir yönü yoktu. Dili çok akıcıydı, hiç sıkılmadan okudum. Karakterlerde dahil her noktasına bayıldım. Kitapta ilerlediğimde olay akışı güzel bir şekilde devam ediyordu. Ama ilerleyen bölümlerde Öfke kitaba dahil olunca gerçekten daha çok heyecan verici oldu. Benim en çok beğendim favori erkek karakterlerimden birisi oldu. Öfke sert, gizemli, kendine özgü bir karakter olmuş. Resmen Öfke kitabı aleve verdi. Ah ne güzel bir karaktersin sen öyle. Her bölüm onunla güzeldi. Emilia’yı sevdim ama bazı davranışlarını tasvir etmedim. Öfke karşı davranışları hoş değildi, karakterin onun için yaptıklarına rağmen. Öfke kendini sevdirdi ve çokta samimi geldi. Emilia’nın da korkmasına rağmen çok cesaretli bir kadın karakter, bu yönünü çok beğendim. Öfke ve Emila yan yana okuması zevkli iki karakterler, çok güzellerdi. Ama Öfke’yi kitapta daha çok görmek isterdim, beni bu yönden çok tatmin etmedi. Karakteri o kadar çok sevdim. Mutlu eden bir karakter oldu. Ah Öfke. Emilia ve Öfke’nin diyaloglar çok iyiydi. Her okuduğumda yüzümde bir gülümseme oluşuyor. Kitaptaki her bir karakterler çok iyiydi. Şu diğer cehennem prenslerini de çok merak ediyorum. Her bir karakteri okumayı çok isterim. Hepsi bir birinden heyecanlı karakterler. Öfke böyleyse onlarda bir başkadır. Ama kitapta Haset, Hırs, ve Şehvet prenslerinide azda olsa okuyoruz. Ama sonunu böyle beklemiyordum. Gerçekten şaşırttı. İkinci kitap bundan daha çok heyecanlı olacağı kesin. İyi ki alıp okumuşum. İkinci kitabını merakla bekliyorum. Tabi ki Öfke’yi daha çok görme dileğiyle. Galiba yazarın bu kitabından sonra Karındeşen Jack serisini alıp okuyacağım. Ephesus Yayınları
Roman
Kötülerin KrallığıKerri Maniscalco · Ephesus Yayınları · 20211,553 okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.