Bende çok aşırı bir etki bırakmadı. Jack Londonun Martin Eden kitabı simyacıdan kat kat daha iyi diyorum.
Kendini bulmak için yolculuğa çıkıp başından geçenlerden anlam çıkarmaya çalışan bir çobandan bahseden kitap. Akıcı bir şekilde okunması iyi fakat ne başı ne sonu tat vermedi sadece okumuş oldum. Abartıldığı gibi iyi bir kitap olmadığını düşünüyorum.