Çok güzel bir kitap. Zeze beni derinden etkiledi. Her yaşta okunmalı insanlara duygularimizi , vicdanlarimizi hatirlatiyor ve hayal kurmanın güzelliğini anlatıyor.Ben ağlayarak okudum kitabı.Portuga'ya da hayran kaldım ikinci kitabı da varmış sanırım ölmediğini umuyorum