Bu kitapta kalbimi bıraktım. İlk defa bir filmin ardından yazılmış bir kitap. Çok kıymetli.Farkındalık oluşturuyor. İçerisinde yazan şiirlerin her birinde aklı kalıyor insanın, hayallere dalıyor. Şiddeti sevmem ama bu kitabın hatrina şiddet ile tavsiye ediyorum :))