Bu kitapta kalbimi bıraktım. İlk defa bir filmin ardından yazılmış bir kitap. Çok kıymetli.Farkındalık oluşturuyor. İçerisinde yazan şiirlerin her birinde aklı kalıyor insanın, hayallere dalıyor. Şiddeti sevmem ama bu kitabın hatrina şiddet ile tavsiye ediyorum :))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Sağlıklı düşünmenin önündeki engeller neler?
Benmerkezcilik, âşinalik, ırk ve cinsiyetin üstünlük sanılması, hüsnükuruntu, alışkanlık... " Arkadaşlar toplumumuzda hangisi yok ki? Artık sağlıklı düşünemiyoruz. Durum daha da kötüye gitmeden kendimizden başlasak değişime. Nasıl olur?
Her gün duyduğumuz ama nasil ortaya çıktığını bilmediğimiz binlerce deyimin nereden yayıldığını anlatan başarılı ve bu toplumda yasayan hemen hemen her insanın dikkatini çekecek güzel bir kitap. Tavsiye ediyorumm:)
Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk kitabı ve beni derinden etkiledi. Okumanın üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen unutmadım :) Şuan Kuyucakli Yusuf'u okuyorum sonunun yine üzücü bitmemesi duasıyla...
Arkadaşlar ben kitabın ilk sayfalarında yazarın nereye bağlayacağıni merak etmiştim açıkçası. Ardından kitaplarla ilgili böyle bir yere gelmesi beni düşündürdü şuan kitapların değerini maalesef ki bilmiyoruz. Okumayı seven ve kitapların değerini bilen bir nesil olmak duasıyla. Sağlıcakla kalın...