Arkadaşlar ben kitabın ilk sayfalarında yazarın nereye bağlayacağıni merak etmiştim açıkçası. Ardından kitaplarla ilgili böyle bir yere gelmesi beni düşündürdü şuan kitapların değerini maalesef ki bilmiyoruz. Okumayı seven ve kitapların değerini bilen bir nesil olmak duasıyla. Sağlıcakla kalın...