·408 syf.····Okunma: 01 Ocak 2022 20:09 Kitap Mina isimli bir kadının verdiği mücadele sonucu hayatından ve kendinden nasıl hoşnut hale geldigini anlatıyor. Yaşarken verdiğimiz otomatik tepkiler,zihnimizin bizi yönlendirmesi, diyafram nefesi almayı unutmamız,kendimizi başkaları hoşnut olsun ya da hayatımizda kalsın diye kötü durumlara sokusumuzdan bahsediyor. Okurken bir çok alıntı yaptım ve etkilendim fakat kitabın sonlarına doğru bir kopukluk sezdim kendimde sanki hep aynı döngü anlatilmaktan yorulunmusta bir an önce son getirilmis ve mükemmel insan tasvir edilmiş gibi hissettirdi sonunu sevemedim zaten nasıl bir son olabilirdi ki? Kitaba kişisel gelişim konusu yedirilmis ve toplum gozcusu, Ma karakteri ;mentor,seçilmiş kisi; nefes tekniğini,bilinç terbiyesini öğreten kişi.Sonunda hedefe ulaşma ve hayat amacını gerceklestirme sonra Voila. Evet tam da anlatılan buydu.