Kitabın her sayfasında yüzünüzde bir gülümseme belirecek ama bu gülümseme komik bir durumlardan dolayı değil içimizde olduğumuz siyasi duruma olan 3 maymun tavrımız ve zübüğün doymak bilmeyen maymun sevgisi yüzünden olacak. Kitap sonunda ki cümleyle ise bir kez daha sorgulatıp aslında çok eleştirsek de sonucun nedeninin bir ucundan kendimizinde tuttuğunu görmek can sıkıcı olsa da sorgulatıcı. Özellikle bu gündemde okumanızı tavsiye ederim.