·16 syf.····Okunma: 10 Ocak 2022 21:48 Bilmiyorum ;önceden de okumuş olabilirim? Ömer Seyfettin'in yazım dili ve anlatımı fevkalade güzel. isterim ki tüm eserlerini okuyayım ve okuyalım. yiğenim sayesinde bir güzel eseri de bitirdim. teke tek insanlarla mücadele etmek zor. Eser de geçen teke tek hesaplaşma aslında zorluklar ne kadar büyük olsa da biz içimizdeki güçle hepsini aşarız mesajını veriyor.
kitapla kalın...