Puan vermedi·198 syf.····Okunma: 11 Ocak 2022 13:14 Emek verilmiş herhangi bir şey hakkında kimsede önyargı oluşturmak istemem fakat inceleme yazmadan da geçmek istemiyorum. Gerçekten bir ergenle bir hafta geçirmiş hissine kapıldım ve fazlaca zorlandım. Kitap bir an önce bitsin istediğim için kitabın vermeye çalıştığı mesaja falan da odaklanamadım tabi ki. Herkesten nefret eden bir ergenin günlerini tüm detayıyla dinlemiş oldum. Benim mesleğimin çoğu ergenlerle ilgilenmek ve aslına bakarsanız onları çok severim, savunurum ve hayatın onlar için ne kadar zor olduğunun falan da farkındayım fakat üzülerek söylüyorum ana karakterimiz beni fazlaca sıktı. Her neyse sonuçta bu kitabı uzun süredir merak ediyordum ve zor da olsa ve bir sonuca ulaşamasam da tamamlayabildim.