·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2022 12:44 ben bu kitaptan ve tom robbins' ten bir arkadaşımın kitabın kapağındaki pan figürünün dövmesini yaptırmasıyla haberdar oldum (benim ayıbım). ne menem şeymiş bu kitap diye hemen telefona indirip okumaya başladım.
kitap bana çok eğlenceli ve sürükleyici geldi, özellikle tom abinin ince esprili dili çok hoşuma gitti.
hikaye, bir çok farklı karakterin, farklı zaman ve mekanlarda olmalarına rağmen birbirleriyle olan bağlarını ve hayatlarının nasıl aynı noktada birleştiğini anlatıyor. aslında kitap daha uzun olabilir ya da devamı olarak belki ikinci bir kitap yazılabilir gibi geldi bana. tadı damağımda kalan, bitmesini istemediğim bir kitap oldu benim için ama her güzel şeyin bir sonu var.