·198 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2022 17:14 Ergenlik dönemindeki bir çocuktan kendi "kişisel hikayesi" ni okuduğunuz çok samimi bir kitap olduğunu düşünüyorum. Çocuğun içinde yaşadığı kararsızlıklar, ergenlik döneminin yetiskinlikte saçma gelebilecek düşünceleri içeren çocuğun "kişisel hikayesi" ni paylaştığı bu kitapta ergenlik dönemi hakkında bilgi sahibi olmadan okumanın okuyucu çok sıkacağı düşünüyorum. Kitabı okurken kendi ergenlik döneminizi arka planda açık tutmanızı öneririm.
Keyifli okumalar:)