#k:566...........
kitap Nobel edebiyat ödülü sahibi amerikalı yazar John Steinbeck tarafından yazılmıştır...sevginin yıkıcı tarafını gösteren, bunu oldukça güzel ve akıcı bir dille aktaran,bir çocuk kitabı olmak ile yetişkin kitabı olmak arasında kalmış bir romandır .......
kitap hayatta istenilen hayallere ulaşmanın zorluğuna ve toplum statülerinde yaşayan bazı kesimlerin yaşamlarına değinmiştir.
sahip olduklarımızın ne kadar kıymetli olduğunu öğreten kitap. kendine ait bir hayat ne kadar da güzelmiş meğersem. birileriyle konuşmak, dostluk, arkadaşlık, fedakarlık, karşılıksız iyilik... sahip olduğumuz en basit şeyler bile bir başkasının hayallerini - süslediğini öğretti....
'' kimsesi yoksa delirir insan. kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. inan bana insan fazla yalnız kaldı mı, hastalanır.''