·167 syf.····Okunma: 13 Ocak 2022 00:45 Barış Bıçakçı ile tanışma kitabımdı. Ama net bir şekilde sevmedim diyebilirim.
Bir defa olayları öyle bi anlatıyor ki geçmiş-gelecek-şimdiki zaman iç içe. Konudan konuya atlayışlardan da pek hoşlanmadım. Özellikle ‘peynirin üstüne reçel sürmüştük ya hani’ tarzı çokça gereksiz beni benden alan ‘romantiklikler’ baydı. Livaneli okurken de böyle hissettiğimi fark ettim.
Sevenlerine keyifli okumalar.