Öncelikle şu sorunuza cevap vermek isterim: "Evet bende İsmet Özel 'in bu şiir kitabına yalnız kalbimi değil her zerremi bıraktım." Çok naif bir inceleme olmuş. Yüreğinize sağlık. İsmet Özel çok farklı benim için...Onun birçok sözü bende büyük etki bıraktı. O kadar güzel kullanıyor ki kelimeleri yani kelimelerin değerini kaybettiği bu devirde öyle bir ustalıkla işliyor ki insan gerçekten " vay be demek kelimeler değerli, onu değersizleştiren kendini bilmez insanlık..." Ya diyecek o kadar şey var ki.. En iyisi mi ben susayım ve buraya İsmet Özel 'in en sevdiğim ve bende yeri ayrı olan sözünü bırakayım ""Umudun ayak seslerini okşuyoruz. """
Tekrar yüreğinize sağlık kalbimi aldınız bu inceleme ile😊🥰🌹