Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 13 Ocak 2022 16:22 Önce filmini izlediğimden hata yaptığımı düşünerek başladığım kitap ancak okudukça aslında filmi ile hemen hemen birebir içerikte ve kurguda olduğunu gördüm..
Kitabı bitirdim tıpkı filmini izlediğim gibi. Şu an içimde tarif edemediğim bir üzüntü ve his var, gerçekten çok acı şeyler yaşandı, yaşanıyor bu dünyada..
Sözün kısası kesinlikle okunması gereken bir kitap, imkanı olmayanın ise mutlaka izlemesi gereken bir film.