·215 syf.····Okunma: 13 Ocak 2022 18:48 Yazarın "Malafa" dan sonra okuduğum 2.kitabı. Bu kitabı daha çok beğendim ya da kendimi daha yakın hissetim.
Ne okuduğumu tam olarak tarif etmem çok güç. Çok keyif aldım.
Uzay ile zihin/beyin arasında benzerlik kurularak yapılan analizler bana çok farklı bir bakış açısı kazandırdı.
Tek kelime ile muhteşem bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bir varoluşçuluk kitabı bence.