9/10
·160 syf.··
2022 3. kitabı
·
1165 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2022 19:05
Daha önce yarım bıraktığım nadir kitaplardan biri. Sebebi neydi hatırlamıyorum. Her neyse... Güntekin, başarılı bir romancı bu kitabı da bunun en iyi örneklerinden. İnsan için elzem bir his olan "acıma" ve atomdan daha güçlükle parçalanacak bir kavram olan " ön yargı" kitabı anlatan en iyi iki anahtar ifadedir. Dili oldukça yalın- her ne kadar bazı sözcükler ile ilgili dipnot verilse de- anlatım güçlü ayrıca dönemin sosyal, ekonomik vb. ilişkileri üzerine tasavvur edilen bölümler de dikkat çekici. Hülasa; keyifle, birkaç saat içerisinde okunabilecek lezzetli bir kitap. :)
Edebiyat
AcımakReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 202151,6bin okunma
·
238 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Önyargi kötü bir huy ama peki ya acimak? Acimanin fazlasida yipratici olabiliyor bazen
Emin Erdoğan
Gönderi Sahibi
Olabilir, belki de siz haklısınız. Hayat neler göstermiyor ki bize? :)
Hüngür hüngür ağlatan kitaplardan
Emin Erdoğan
Gönderi Sahibi
Ben her ne kadar ağlamamış olsam da böyle bir gücü olabileceğini düşünmüyor değilim.