"Alıp başını gitmek" diyorlar. Dünyada gidilecek bir yer var mı, kaldı mı? Her yer ve herkes birbirine benziyor. Hep aynı şey, hep aynı şey. Çözüm: Ya unutmak, ya kaybolmak.
Sayfa 117 - dergah yayınları·Kitabı okudu
·2 alıntı·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.