Özgürlük...
Puan vermedi·72 syf.··
2022 4. kitabı
Biraz düşündüren bir kitap okurken olay akışını anlamaya çaliştim. Ferdinand bir ressamdir ve savaşın kölelik olduğunu ileri sürerek ona katilmaktan vazgeçer.Karşı güçlerin Ferdinand'ı mektupla kendi emri altina çekmeye çalışmaları Ferninand'ın sürekli ikilemde kalmasi beni biraz üzdü. Çünkü o ve karısı kimseyi öldürmek istememekte ve özgür olmak istemektedirler. Bu yüzden Ferdinand İsviçre 'ye kaçmış ve onlara teslim olmak istememektedir ve Fernadinand mektubu aldiktan sonra konsolosluğa gider konslosluk ona sonraki gün gelmesini istemektedir.Karisi gitmesini istememekte ve ona ya ben ya onlar diye iki tercih sunar .Karisi Paula Ferdinand'ın hasta oldugunu bilir ve onun savaşa asker olarak katılmamasini istemediği için istasyonda üç gün bekler.Karısınin onu birakmamasi ve sadakati benim hoşuma çok giden kisım .Paula üç gün beklemesine rağmen Ferdinand'ın gitmesine çok kızdım ama Ferdinand oradaki esir olan insanların kurtuldugunu görünce ve sedyede yatan yaralıyı görünce sarsar ve savaşa katılmaktan vazgeçip evine geri döner .Kapiyi açarken Ferdinand'ı karşisında gören Paula ve karısini dönünce evde gören Ferdinand mutluluktan sarsılırlar .
Edebiyat
MecburiyetStefan Zweig · Halk Kitabevi · 202075,1bin okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.