3/10
·271 syf.··
2017 32. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 20 Mart 2017 00:00
Bana göre kitap Kafka'nın değil , herhangi bir yazarın olsaydı adını dahi bilmezdik. Kafka'nın yarım kalan romanı olduğundan, belki kendisi yazsaydı sonu daha farklı olurdu. Okuduğum her kitaptan aklımda birkaç cümle kalmıştır, maalesef okurken o kadar çok sıkıldım ki aklımda kalan hiçbirşey olmadı. Okunmasa da bir kayıp olmaz...
Felsefe
DavaFranz Kafka · Panama Yayıncılık · 201563,9bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.